אזורי חלוקה: איסוף עצמי בלבד | אתר בהרצה | איסוף מבית המרקחת

חיפוש
תפריט סגור

מדיניות החזרות וביטולים

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

 

  1.  אופן רכישת מוצרים ושירותים וביטול עסקה באתר כפוף לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010 ויתר הוראות הדין הרלוונטיות.
  2.  למעט אם יצוין אחרת, האתר שומר לעצמו את הזכות לגבות דמי ביטול בסך שך 100 ₪ או 5% מעלות העסקה הכוללת, לפי הנמוך מהם, ובהתאם להוראות כל דין. במקרה של ביטול עקב פגם או אי התאמה לא ייגבו דמי ביטול.
  3.  ביטול עסקה טרם שהמוצרים הכלולים בה נמסרו למשלוח תעשה על ידי הגשת בקשה מתאימה לכתובת הדוא"ל של האתר או באמצעות טופס 'צור קשר' שבאתר. הבקשה תכלול את פרטי ההזמנה ואת פרטי המשתמש. המשתמש מתבקש לפרט את הסיבה לביטול העסקה או להחלפת המוצר. בקשות שאינן בכתב או בקשות חסרות שלא מאפשרות זיהוי ודאי, לא תתקבלנה ויראו בהן כאילו לא נשלחו כלל.
  4.  למעט אם צוין אחרת בתקנון זה, משתמש שביצע הזמנה דרך האתר רשאי לבטלה עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת מסמך הגילוי (פרטי העסקה), לפי המאוחר מהם, ובכפוף לכך שלא נעשה שימוש במוצרים, המוצרים לא נפגמו ואריזתם לא נפתחה. אישר האתר את ביטול העסקה, המשתמש ישיב את מלוא המוצרים אשר סופקו לו במסגרת ההזמנה (בין אם בתמורה ובין אם סופקו על דרך של מתנה ו/או "הטבה", לכתובת האתר (או לאחד מסניפי הספק במרכזי החברה, בצירוף אישור הרכישה וחשבונית מס) וישא בכל עלויות השילוח או הוצאות השבת המוצרים. האתר ישיב למשתמש את הסכום אשר שילם, בניכוי דמי ביטול עסקה לפי העניין, תוך 14 יום מיום החזרת המוצרים.
  5.  על אף האמור לעיל, האתר לא יאפשר ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים שסופקו במקרים הבאים (הרשימה להלן אינה רשימה ממצה):

א. מוצרים שיוצרו על פי הזמנת המשתמש או דרישותיו;

ב. מוצרים שעל פי דין אין להחזירם;

ג. מוצרים המוגדרים כתרופה (לרבות תרופות ללא מרשם OTC).

ד. מוצרים פסידים;

ה. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;

ו.  מוצרים שהתמורה עבורם שולמה באמצעות תווי קניה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען;

 

  1.  האתר שומר על זכותו לבטל עסקה (גם לאחר שנשלח אישור רכישה ללקוח) מטעמים שונים, לרבות במקרה של טעות בפרטי ובמחירי המוצרים הכלולים בעסקה, במקרה בו מי מהמוצרים הכלולים בעסקה אינם ניתנים להספקה ע"י הספק ובמקרה שיגלה כי המשתמש פעל בניגוד לתנאי התקנון. הודעה על ביטול עסקה ע"י האתר תימסר לכתובת הדוא"ל של המשתמש.
  2.  ביטול עסקה בשל פגם או אי התאמה: האתר עושה כל שביכולתו כדי לספק למשתמש מוצרים תקינים ואיכותיים. על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ולדווח לאתר בכתב ומיד על כל אי התאמה או פגם, ולא יאוחר מארבעה עשר (14) ימי עסקים מיום קבלת המוצר. האתר, על פי שיקול דעתו הבלעדי, יתקן את הפגם או את אי ההתאמה או לחילופין יחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. בכל מקרה לא יוחלף מוצר פגום באחר טרם הגעת המוצר הפגום לחזקת האתר או מי מטעמו לצורך בדיקת טענה בדבר פגם ו/או אי התאמה.
  3.  יובהר כי בנסיבות של ביטול עסקה או החלפה – עלות המשלוח או ההעברה של המוצר בחזרה לאתר יחולו על המשתמש בלבד. עם זאת במקרה בו צוות האתר יחליט להחליף מוצר בשל פגם או אי התאמה שלא באחריות המשתמש, משלוח המוצר החלופי יהא על חשבון האתר.
  4.  האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל הזמנה בין היתר במקרים הבאים: טעות (לרבות טעות אנוש) בפרטי המוצר, מאפייניו, מחירו וכיוצא בזה אשר הופיעו באתר;הזמנת המוצר נעשתה בניגוד להסכם או לתקנון או תוך פגיעה בצד שלישי. הודעה על ביטול עסקה על ידי האתר תימסר למשתמש בדואר אלקטרוני לכתובת אשר נמסרה על ידו.
  5.  אין באמור לעיל כדי לגרוע מהוראות הדין בנוגע לביטול עסקאות עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.